Cumu sceglite a pompa di vacuum adatta per a miscelatrice?

A pressione finale di a pompa di vacuum deve risponde à a pressione di travagliu di u prucessu di produzzione.In fondu, a pressione finale di a pompa scelta ùn hè micca un ordine di grandezza più altu ch'è i bisogni di u prucessu di produzzione.Ogni tipu di pompa hà un limitu di pressione di travagliu specificu, cusì chì u puntu di travagliu di a pompa deve esse custruitu in questu intervallu, è ùn pò micca esse mantenutu per un bellu pezzu fora di a pressione di travagliu permessa.Sottu à a so pressione di travagliu, a pompa di vacuum deve esse scaricata bè tutta a quantità di gas purtata da u prucessu di produzzione di l'equipaggiu di vacuum.

Quandu un tipu di pompa ùn pò micca risponde à i bisogni di pompa è vacuum, hè necessariu di cumminà più pompe per cumplementà l'altri per risponde à i bisogni di u prucessu di produzzione.Certi pompi di vacuum ùn ponu micca operà sottu pressione atmosferica è necessitanu pre-vacuum;certi pompi di vacuum hannu una prissioni outlet micca più altu cà a prissioni atmosferica è bisognu di una pompa fore, cusì tutti ci vole à esse cumminati è sceltu.A pompa di vacuum selezziunata in cumminazione hè chjamata unità di pompa di vacuum, chì pò permette à u sistema di vacuum per ottene un bonu gradu di vacuum è u voluminu di scarico.A ghjente deve sceglie una pompa di vacuum cumminata bè, perchè diverse pompe di vacuum anu diverse esigenze per u gasu per esse pumped out.

Quandu sceglite una pompa sigillata à l'oliu, deve esse familiarizatu cù u vostru sistema di vacuum hà esigenze per a contaminazione di l'oliu u più prestu pussibule.Se l'equipaggiu deve esse senza oliu, deve esse selezziunati diversi tipi di pompe senza oliu, cum'è: pompe d'anellu d'acqua, pompe criogeniche, etc. Se i bisogni ùn sò micca pussibule, pudete sceglie una pompa d'oliu, più un pocu. misure anti-pollution oil, cum'è agghiuncennu trappule friddu, trappule oliu, baffles, etc., ponu dinù ghjunghje sin'à esigenze vacuum pulito.

Familiarità cù a cumpusizioni chimica di u gasu pumped, s'ellu u gasu cuntene vapore condensable, s'ellu ci hè particella flottante frassini, s'ellu ci hè stimulazione di currusioni, etc. Quandu sceglie una pompa di vacuum, hè necessariu cunnosce a cumpusizioni chimica di u gasu. è a pompa currispondente deve esse sceltu per u gasu pumped.Se u gasu cuntene vapore, particulate è gas irritanti corrosivi, deve esse cunsideratu per installà l'equipaggiu ausiliari nantu à a pipeline d'ingressu di a pompa, cum'è condensatore, cullettore di polvera, etc.

Quandu sceglite una pompa di vacuum sigillata d'oliu, hè necessariu di cunsiderà l'impattu di u vapore d'oliu (fuliggine) emessu da a pompa di vacuum nantu à l'ambiente.Se l'ambiente ùn permette micca a contaminazione, deve esse sceltu una pompa di vacuum senza oliu, o u vapore d'oliu deve esse scaricatu fora.

Sia a vibrazione causata da u funziunamentu di a pompa di vacuum hà un impattu nant'à u prucessu di produzzione è l'ambiente.Se u prucessu di produzzione ùn hè micca permessu, deve esse sceltu una pompa senza vibrazioni o misure anti-vibrazioni deve esse pigliatu.


Tempu di post: 25-May-2022