U Mixer Emulsionante à Vacuum High Shear hà bisognu di mantenimentu regulare ?

A machina di miscelatore di emulsificatore di vacuum high shear hè unu di l'equipaggiu principali per a produzzione cusmetica, l'ispezione regulare è u mantenimentu ogni mese hè necessariu. In più di l'operazioni di pruduzzione di rutina di solitu, cumu mantene bè l'equipaggiu emulsionante di vacuum hè ancu un grande prublema per l'operatore. .

A vita di serviziu di l'equipaggiu di emulsificatore di vacuum hè inseparabile da u mantenimentu di ogni ghjornu.Fate un bonu travagliu in u mantenimentu di l'equipaggiu, verificate è trattà cù diversi prublemi in u tempu, migliurà u funziunamentu di l'equipaggiu, è eliminà attritu è ​​danni innecessarii.Aumentà a rata d'utilizazione di e macchine è l'equipaggiu di emulsificazione per furnisce una produzzione più efficiente per tutta a linea di produzzione.

Oghje, a squadra YODEE hà risoltu i metudi di mantenimentu di ogni ghjornu di 9 macchine emulsionanti di vacuum per tutti, Affrettatevi è amparà!

1. Fate un bonu travagliu in a pulizia di ogni ghjornu è u saneamentu di l'equipaggiu di emulsifier vacuum.

2. Verificate u circuitu di tuttu u dispusitivu per danni o umidità.

3. Mantenimentu di l'equipaggiu elettricu: Hè necessariu di assicurà chì l'equipaggiu hè pulitu, igienicu, a prova di umidità è a prova di corrosione.U cunvertitore di Frequency deve esse ben ventilatu, sguassatu di polvera è dissipatu da u calore per impediscenu l'apparecchi elettrici da brusgià.(Nota: Prima di u mantenimentu di l'apparecchi elettrici, spegne a porta principale, chjude a scatula elettrica cù un lucchetto, è appiccicate i segni di sicurezza è a prutezzione di salvezza.

4. Sistema di riscaldamentu: Verificate regularmente a valvula di salvezza per impedisce a valvula di rusting.Verificate regularmente a vàlvula di drenu per prevene i detriti da l'ostruzzione.Se a macchina di mischju di vacuum hè riscaldata elettricamente, verificate ancu a barra di riscaldamentu per a scala.

5. Sistema di vacuum: Verificate s'ellu u sistema di l'anellu d'acqua hè sbloccatu per assicurà u funziunamentu normale d'alta velocità di a macchina di emulsione di vacuum.In casu di stalling quandu si avvia a pompa di vacuum durante l'usu, ferma immediatamente a pompa di vacuum è avviate dopu a pulizia.A causa di ruggine, materie straniere è jamming di u capu homogenizing, u mutore brusgià è l 'attrezzatura ùn pò travaglià nurmalmente.

6. Sistema di sigillatura: ci sò parechji sigilli in a macchina di emulsificazione.L'anelli dinamichi è statichi deve esse rimpiazzati regularmente, è u sistema di rinfrescante deve esse verificatu per impedisce chì u sigillo meccanicu sia brusgiatu per via di fallimentu di rinfrescante;U sigillu di u quadru deve esse fattu di materiali adattati secondu e caratteristiche di i materiali, è deve esse rimpiazzatu regularmente secondu u manuale di mantenimentu.

7.Lubrication: Dopu à u travagliu di pruduzzione, u mixer emulsifier homogenizer deve esse pulita, è u mutore è reducer deve esse rimpiazzatu regularmente sicondu u manual in anticipu à assicurà u funziunamentu sicuru di l 'equipaggiu di novu.

8. Durante l'usu di l'equipaggiu di emulsione, hè necessariu di mandà regularmente i strumenti è i metri à i dipartimenti pertinenti per a verificazione per assicurà a sicurità di l'equipaggiu.

9. Se u mischju di l'emulsionante omogeneu hà un sonu anormale o fallimentu durante u prucessu di produzzione, deve esse firmatu immediatamente per l'ispezione, è l'equipaggiu deve esse riavviatu dopu chì u fallimentu hè eliminatu.

redgr


Tempu di pubblicazione: 27-sep-2022